مراد محمدی: قربانی اعتماد بی حاصل و نابجای خودم شدم، یاد گرفته ام مردانه دنبالم حقم باشم نه رندانه

به گزارش نوای پرنده پارسی، مراد محمدی سرمربی پیشین تیم کشتی آرش زین مازندران گفت: گلایه ای از کسی ندارم جز خودم که قربانی اعتماد بی حاصل و نابجا شدم.

مراد محمدی: قربانی اعتماد بی حاصل و نابجای خودم شدم، یاد گرفته ام مردانه دنبالم حقم باشم نه رندانه

سید مراد محمدی سرمربی تیم آرش زین مازندران درباره جدایی اش از این تیم گفت: همه مطالبه من از کشتی که جوانی و زندگی ام را معطوف به آن نموده ام، عزتمندی و آبروداری است. وقتی متوجه شدم که ممکن است شأن خودم را از دست بدهم از تیم آرش زین بابل جدا شدم چون نمی توانستم با خودم کنار بیایم که با بی معرفتی جایم را بگیرند و من هم بزدل وار قبول کنم زیر دست آنها باشم. در کلاس کشتی هر چه از فن و بند نیاموخته باشم، این را یاد گرفتم که مردانه و نه رندانه در پی حق خود باشم و به بیش از آن فکر ننموده و نمی کنم اما موضوعاتی در تیم آرش زین بابل روی داده که بدون جزئیات و مختصر می گویم، گلایه ای از کسی هم ندارم جز خودم که قربانی اعتماد بی حاصل و نابجا شدم.

وی ادامه داد: قبل از مسابقات جهانی با حسن آقاجانی توافق کردیم تا تیمی را در لیگ برتر شرکت دهیم. همان وقت با اصرار خودم غلامرضا محمدی را به عنوان مدیرفنی به تیم آوردم و حتی اطرافیان تیم که به روحیات وی آشنایی داشتند مرا نهی کردند. علت اصلی این کار من، شکست بیمه رازی در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان در سال پیش و سلب و حذف سرمربیگری او بود. همان وقت خودم تیم را بستم و به محمدی گفتم که متوجه تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان باشد و تیم را برای لیگ می بندم. در خلال مسابقات جهانی که خوشبختانه نتیجه خوبی رقم خورد، رفتارهایی را دیدم که در اندازه ام نبود اما مهر سکوت زدم تا تیم دچار مشکل نشود. هر چه بود فراموش کردم تا وقتی که لیگ از راه رسید.

محمدی توضیح داد: با آغاز لیگ هم کار را آغاز کردیم که برخی برای از میان برداشتن من آغاز به حاشیه سازی کردند که البته با واکنش سریع و صریح بنده و طرح دعوی علیه آن رسانه در محاکم قضایی روبرو شد که به وقت خودش رسیدگی گردیده و جامعه کشتی پاسخ دادگاه به شکایت بنده از اتهامات ناروایی که نسبت داده گردیده را در می یابند.

سرمربی تیم کشتی آرش زین مازندران مطرح نمود: تیم آرش زین بابل در بهشهر و در نبود دستکم 8 کشتی گیر شاخص به تیم پتروشیمی باخت و طبق معمول همه تیم های جهان که صرفا برنده نیستند، دچار شکست شد. در آنجا متوجه شدم که غلامرضا محمدی لطف کرد و به مالک تیم گفت که در ارنج تیم دخالتی نداشت در حالی که تیم را با مشاوره وی برای دیدار با پتروشیمی ارنج کردیم. مالک تیم هم به حرف های غلامرضا محمدی گوش کرد و دقیقا همان دخالت هایی را داشت که موقع صحبت های اولیه با ایشان می گفت انجام نمی دهند و کاملا طرف مدیرفنی تیم را گرفت که خودم آورده بودم. از روی دوستی و به واسطه اینکه در آن برهه احساس کردم که غلامرضا محمدی بدون تیم مانده و این برای او که هر سال مربیگری در لیگ داشته بد بوده، دعوت به تیم کردم اما حالا خودم از تیم آرش زین رفتم و او عهده دار مسائل فنی است!

وی اضافه کرد: فکر می کنم همه کشتی دوستان به خوبی با وجنات دیگران و روحیه من و هر شخص دیگری در عرصه ورزش اول آشنا هستند و خیلی خوب موضوعات را رصد می نمایند. مزد اعتمادم را خوب گرفتم و اگر در آرش زین می ماندم با تصوراتی که اهالی کشتی از من داشتند در تضاد بود. برای تیم سابق خودم آرزوی موفقیت دارم و معتقدم که نقاب هم بگذاری فرقی ندارد. مظلوم نمایی کنی یا سیاه نمایی، چهره حق به جانب بگیری یا خودت را بی تقصیر جلوه بدهی توفیری نمی کند؛ در محکمه مردم که وجدان بیدار هستند؛ همیشه روسیاهی. خدا می داند که ذره ای و لحظه ای نمی خواهم جای چنین کسانی باشم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 344

به "مراد محمدی: قربانی اعتماد بی حاصل و نابجای خودم شدم، یاد گرفته ام مردانه دنبالم حقم باشم نه رندانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراد محمدی: قربانی اعتماد بی حاصل و نابجای خودم شدم، یاد گرفته ام مردانه دنبالم حقم باشم نه رندانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید