هشدار رئیس کمیسیون اروپا درباره اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس کمیسیون اروپا تهدید کرد که در صورت اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ، اتحادیه اروپا نیز از عمل به تعهدات خود مبنی بر خرید سویا و گاز مایع از آمریکا خودداری خواهد نمود.

هشدار رئیس کمیسیون اروپا درباره اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا درباره تهدید دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا گفت که او این کار را نمی کند.

یونکر در مصاحبه با روزنامه آلمانی اشتوتگارتر سایتونگ خاطرنشان کرد: ترامپ قول داده است که هیچ تعرفه خودرویی در کار نخواهد بود. از نظر من این قول قابل اعتماد است.

رئیس کمیسیون اروپا در عین حال تهدید کرد که در صورت اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ، اتحادیه اروپا نیز در واکنشی فوری از عمل به تعهدات خود مبنی بر خرید سویا و گاز مایع بیشتر از آمریکا خودداری خواهد نمود.

پیش از این مارگاریتیس شیناس، سخنگوی اتحادیه اروپا نیز در این باره هشدار داده بود اگر آمریکا نقشه خود را مبنی بر پیشبرد اقداماتی که برای صادرات اتحادیه اروپا زیان آور است عملی کند، کمیسیون اروپا اقدامی سریع و متناسب در این باره اتخاذ خواهد نمود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 852

به "هشدار رئیس کمیسیون اروپا درباره اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس کمیسیون اروپا درباره اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید