کنفرانس دایی، یادآور رجزخوانی مک گرگور و ماگمدوف!

به گزارش نوای پرنده پارسی، کنفرانس خبری پیش از بازی استقلال و سایپا فرصتی بود تا خبرنگاران از علی دایی درباره حاشیه های بازی هفته گذشته نارنجی پوشان مقابل پرسپولیس بپرسند. یکی از خبرنگاران صدا و سیما مدعی شده بود که دایی او را در تونل استادیوم تختی با سیلی زده است، ولی سرمربی سایپا یک بار دیگر منکر این اتفاق شد.

کنفرانس دایی، یادآور رجزخوانی مک گرگور و ماگمدوف!

البته دایی برای اثبات حرفش روش جالبی به کار برد و از برهان خلف استفاده کرد. او در این باره گفت: تا آن بالایی نخواهد برگ از درخت نمی افتد. عالم و آدم جمع شوند و سناریو درست نمایند نمی توانند برای من کاری نمایند. نمی دانم برایشان درس عبرت نشده است! من به اندازه پشه زور ندارم. این سیلی به هرکسی بخورد سه روز می خوابد! انگشترم همیشه دستم است. چطور می زنم که اندازه پشه روی صورت کسی جا نمی افتد؟

دایی اضافه نمود: صدا و سیمایی که پسوند جمهوری اسلامی دارد باید اسلامی عمل کند. آن فردی را که کتک زدیم، الان فراری است. (اشاره به خبر درگیری اش با یکی از هنرمندان در سال گذشته) ما حکم جلبش را گرفتیم. در استادیوم تختی چقدر دوربین بوده است؟ چطور به او سیلی زدم که هیچ اتفاقی برایش نیفتاده است؟ یکی به من بگوید. وجدان چیز خیلی خوبی است. متاسفانه بعضی ها وجدان را به چیزهای مادی می فروشیم. به خیلی چیزها در جهان وجدان مان را می فروشیم.

دایی که یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، ادامه داد: من کجا او را زدم. من مگر اندازه پشه هستم؟ اگر سیلی به کسی بزنم اتفاقی نمی افتد؟ دایی برای اثبات صحبت های خود دستانش را نشان داد و گفت که قدرت دست های او می تواند یک نفر را سه روز بخواباند. در این لحظات کنفرانس دایی یادآور رجزخوانی های مک گرگور و ماگمدوف پیش از مبارزه تاریخی ماه گذشته شان بود.

سرمربی سایپا با اشاره به اتفاقات آن روز ادامه داد: همان صدا و سیمایی که این همه مدت با آن مصاحبه نمی کنم، چرا کارمندش این مسئله را مطرح می نماید؟ چرا یکی از شما این حرف را نمی زند؟ خیلی برای آدم زور دارد که من چک را در صورتش خوابانده ام. اگر چک می زدم مطمئن باشید دوربین می آمد و آثار چک را نشان می داد. ایشان آنجا چه کار می نموده است؟ ایشان به گفته خودش چه وظیفه ای داشته به من بگوید بفرمایید بروید رختکن؟

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 430

به "کنفرانس دایی، یادآور رجزخوانی مک گرگور و ماگمدوف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس دایی، یادآور رجزخوانی مک گرگور و ماگمدوف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید