گرایی به مدال برنز کشتی فرنگی رسید، دوازدهمین مدال ایران ثبت شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای آسیایی 2018 اندونزی از صبح امروز در جاکارتا شروع گردیده که طبق برنامه، مدعیان اوزان 60 و 67 کیلوگرم ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

گرایی به مدال برنز کشتی فرنگی رسید، دوازدهمین مدال ایران ثبت شد

بر این اساس محمدرضا گرایی در دیدار رده بندی وزن 67 کیلوگرم به مصاف یانگ هونگ از تایوان رفت و در کمتر از یک دقیقه توانست حریف را با نتیجه 11 بر صفر شکست دهد و مدال برنز این وزن را از آن خود کند.

گرایی در دور نخست در دور اول حسن عبدالکریم سوری را شکست داد و در دور دوم تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار به مصاف آلمات کبیسبایف قزاق و دارنده مدال نقره و برنز جهان رفت که در همان ابتدای کشتی با ضربه فنی مغلوب شد و از راهیابی به فینال بازماند.

مدال آوران ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی: طلا: 1 - حسن یزدانی - کشتی آزاد 2 - علیرضا کریمی - کشتی آزاد 3 - پرویز هادی - کشتی آزاد 4 - سعید رجبی - تکواندو

نقره: 1 - مرجان سلحشوری - پومسه تکواندو 2 - کوروش بختیار - پومسه تکواندو 3 - زهرا کیانی - ووشو - تالو

برنز: 1- رضا اطری - کشتی آزاد 2 - فرزان عاشور زاده - تکواندو 3 - علی پاکدامن - شمشیربازی 4 - مهرداد مردانی - کشتی فرنگی 5 - محمدرضا گرایی - کشتی فرنگی

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 116

به "گرایی به مدال برنز کشتی فرنگی رسید، دوازدهمین مدال ایران ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی به مدال برنز کشتی فرنگی رسید، دوازدهمین مدال ایران ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید