یحیی گل محمدی: لغو بازی ما و استقلال به شخصیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ضربه زد، بازیکنان باید آرزو داشته باشند در تیم خوب پدیده باشند

به گزارش نوای پرنده پارسی، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان از اینکه تیمش بعد از 23 روز در لیگ برتر به میدان خواهد رفت به عوامل برگزاری مسابقات کنایه زد. - اخبار استانها -

یحیی گل محمدی: لغو بازی ما و استقلال به شخصیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ضربه زد، بازیکنان باید آرزو داشته باشند در تیم خوب پدیده باشند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا ضمن بیان این مطلب گفت: به لطف دوستان بعد از 23 روز باید بازی کنیم. وضعیت مان خوب است، اما اینکه در شرایط بازی هستیم یا نه فردا معین می گردد.

وی اضافه نمود: تمام کوشش ما در این مدت این بوده است که بازیکنان را در فرم مسابقه نگه داریم و این مسئله کارمان را خیلی سخت کرد. سایپا در این 22 روز دو بازی رسمی انجام داده است، اما ما فقط توانستیم یک بازی دوستانه داشته باشیم. به هرحال ما هنوز نمی دانیم چرا بازی ما با استقلال لغو شد، خیلی هم نمی خواهم به این مسئله بپردازم، اما این اتفاق به شخصیت سازمان لیگ و فدراسیون ضربه زد، چرا که از بالا به فدراسیون فشار آوردند و در نهایت آنها تسلیم شده و بازی را لغو کردند. این کار اصلاً پسندیده نبود و اقتدار و شخصیت لیگ مان را زیر سؤال برد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: سایپا تیم باکیفیتی است و سبک بازی خاص خودش دارد. بازی با آنها برای هیچ حریفی راحت نیست. ما در مورد شیوه بازی سایپا صحبت های لازم را با بازیکنان انجام داده ایم ضمن اینکه باید بگویم بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و تنها نگرانی مان دور بودن آنها از شرایط مسابقه است. متأسفانه ما تنها بازی دوستانه مان در تعطیلات مقابل پارس جنوبی روی چمن مصنوعی برگزار گردید. به هرحال امیدوارم بتوانیم فردا با یک بازی خوب به نتیجه لازم برسیم. هر چه به جلوتر می رویم بازی ها سخت تر و حساس تر می شوند و در این راه ما به حمایت طرفداران احتیاج داریم. حضور آنها در استادیوم به شدت به ما یاری خواهد نمود تا مسائل مان را فراموش نموده و به مسیر رو به جلوی مان ادامه دهیم.

گل محمدی در مورد اینکه گفته می گردد حبیب الله حسینی و محمدحسین مرادمند مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته اند، مطرح کرد: من در جریان این مسئله نیستم، اما این را مطمئن باشید که ما بازیکنی را به زور نگه نمی داریم. هر موقع احساس کنیم بازیکنی دلش با تیم نیست و دوست دارد برود باعث عدم پیشرفتش نخواهیم شد. نه تنها پرسپولیس، بلکه هر بازیکنی از هر تیم دیگری پیشنهاد داشته باشد اگر واقعاً بخواهد برود، منافع باشگاه را در نظر گرفته و شرایطی را فراهم می کنیم تا جدا گردد. من بازیکنی را می خواهم تا با تمام وجودش برای پدیده بازی کند. اعتقاد من این است که هر بازیکنی الان باید آرزو داشته باشد در این تیم خوب پدیده باشد. بازیکن اگر دلش با تیم نباشد مطمئناً کارایی نخواهد داشت و ما به دنبال نفراتی هستیم که با تمام وجودشان تیم را دوست داشته باشند.

وی راجع به اینکه گفته می گردد بارش باران در مشهد به کیفیت چمن استادیوم امام رضا (ع) ضربه زده است، گفت: نه، ما نگرانی بابت این موضوع نداریم، چرا که این استادیوم آنقدر مجهز است که در این مواقع، باران ضربه ای به چمن آن نمی زند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با تأکید بر اینکه برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محروم ندارند، گفت: جا دارد در اینجا از مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی تشکر کنم که اجازه دادند ما هفته ای یک بار در زمین چمن استادیوم امام رضا (ع) تمرین کنیم. ضمن اینکه تشکری هم می کنم از استاندار و شهردار سابق مشهد که در سخت ترین روزهای ما را حمایت نموده و یاری زیادی کردند تا مسائل مان رفع گردد. امیدوارم هر جایی که هستند، موفق باشند. البته شهردار جدید مشهد انتخاب شده است و خیلی خوشحالیم که او علاقه شدیدی به فوتبال و تیم پدیده دارد. امیدوارم تعامل خوبی با او داشته باشیم.

جواد طاری بخش، مدیر رسانه ای تیم پدیده در انتها گفت: زمانی که آقای رشیدیان استاندار خراسان رضوی بود، طی جلسه ای مصوب شد که یکی از ارگان های دولتی زمین چمن خود را در اختیار تیم پدیده قرار دهد، اما تا الان این اتفاق رخ نداده است و با رفتن رشیدیان ما از آقای میرزایی سرپرست استانداری می خواهیم به این مسئله رسیدگی نموده و شرایط برای آنها تشریح کند. تیم ما اصلاً زمین تمرین مناسبی ندارد و شدیداً به یک زمین مناسب احتیاجمندیم. اگرچه هفته ای یک بار در زمین استادیوم امام رضا (ع) تمرین می کنیم، اما فقط تمرین سبک را می گردد برگزار کرد. ما واقعاً برای یک جلسه تمرین باید یک چمن مناسب در اختیارمان باشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 525

به "یحیی گل محمدی: لغو بازی ما و استقلال به شخصیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ضربه زد، بازیکنان باید آرزو داشته باشند در تیم خوب پدیده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: لغو بازی ما و استقلال به شخصیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ضربه زد، بازیکنان باید آرزو داشته باشند در تیم خوب پدیده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید