آشنایی با 11 پاوربانک برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید

به گزارش نوای پرنده پارسی، فروشگاه آنلاین خبرنگاران با نزدیک شدن به حراج بلک فرایدی، طیف گسترده ای از کالاهای خود را با تخفیف های استثنایی و پیشنهادهای شگفت انگیز در اختیار شما کاربران قرار می دهد. از آنجا که بلک فرایدی خبرنگاران از 1 تا 7 آذر 1402 برگزار می گردد، در این مقاله قصد داریم شما را با 11 پاوربانک برتر و باکیفیتی که در این جشنواره خرید با تخفیف های بسیار خوبی عرضه می شوند، آشنا کنیم تا از خرید محصولات مد نظر خود از فروشگاه آنلاین خبرنگاران آن هم با قیمت های باورنکردنی لذت ببرید.

آشنایی با 11 پاوربانک برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک شیائومی مدل Redmi، یکی از پرفروش ترین و در عین حال باکیفیت ترین پاوربانک های موجود در بازار است که به شدت مورد محبوبیت کاربران قرار گرفته و در جشنواره پاوربانک برتر بلک فرایدی خبرنگاران نیز قرار است با تخفیف بسیار ویژه ای برای خرید به فروش برسد. این محصول باکیفیت طراحی ساده و زیبایی دارد. تمام پورت های ورودی و خروجی و نشانگرهای شارژ دستگاه، روی یکی از سطح های جانبی این پاوربانک قرار گرفته است. بدنه این محصول از پلاستیک ABS بادوام بسیار بالا تهیه شده است. این بدنه در مقابل ضربات احتمالی مقاوم است و مستحکم است و به خوبی از مدارها و باتری های داخل شارژر در برابر ضربه و آسیب محافظت می نماید.

این محصول 470 گرم وزن دارد و در کلاس پاوربانک هایی با وزن سنگین قرار می گیرد؛ که البته با توجه به امکانات و قدرتی که دارد، این وزن نسبتا زیاد چندان هم دور از فکر نیست. این محصول دارای چهار نشان گر LED است که هر کدام سهم 25 درصدی شارژ پاور بانک را نشان می دهند. به این ترتیب کاربر می تواند به سادگی مقدار شارژ به جای مانده در دستگاه را تشخیص دهد. پاوربانک Redmi دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی نوع USB-C و MicroUSB دارد و حداکثر مقدار قدرت برای پورت ورودی 5V-2.1A و پورت خروجی آن 5.1V-3.6A است. بنابراین شما می توانید با این محصول 20 هزار میلی آمپر ساعتی به طور همزمان دو دستگاه هوشمند را شارژ کنید. به همراه این محصول، یک کابل میکرو USB باکیفیت نیز به شما تقدیم می گردد.

این پاوربانک مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) است و مدارهای آن در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده است. بعلاوه با بهره گیری از تکنولوژی شارژ هوشمند (Fit Charge)، این پاوربانک می تواند سرعت و شدت شارژ مناسب برای هر دستگاه را تشخیص دهد و به این ترتیب از فرسودگی باتری و عملکرد وسایل الکترونیکی جلوگیری کند. استفاده از فناوری شارژ سریع (Quick Charge) این امکان را به کاربر می دهد تا گوشی و تبلت را با سرعت زیادی شارژ کند.

پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

برند ای دیتا محصولاتی بسیار باکیفیتی در بازار لوازم جانبی گجت های هوشمند دارد و پاوربانک P20000QCD جزو یکی از پرفروش ترین محصولات این برند به شمار می رود. این کالا که توانسته رضایت بیش از 83 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد، در جشنواره پاوربانک برتر بلک فرایدی خبرنگاران با قیمتی ویژه به کاربران عرضه می گردد. پاوربانک دیتا مدل P20000QCD ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت انتقال جریان تا 3 آمپر امکان شارژ سریع تر دستگاه دیجیتالی شما را برایتان فراهم می نماید. این پاوربانک علاوه بر آنکه دستگاه شما را سریع تر از دیگر پاوربانک های موجود در بازار شارژ می نماید، خودش هم در مدت زمانی کم و سریع تر از حالت معمول شارژ می گردد بنابراین برای شارژ خود شارژر همراه احتیاج نیست وقت زیادی را صرف کنید.

به لطف ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی این محصول، امکان شارژ چند باره لوازم الکترونیکی فراهم است. P20000QCD ای دیتا از دو پورت USB-A و یک پورت USB-C دو طرفه بهره می برد و در مجموع توان خروجی این پورت ها حداکثر 5V/3A است. توان بالای این دستگاه به شما اجازه می دهد تا سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. نشانگر LED روی بدنه این دستگاه مقدار باتری آن را به شما نمایش می دهد. این نشانگر درصد به جای مانده از مقدار باتری ذخیره شده در پاوربانک را به شما نشان خواهد داد. باتری لیتیوم یونی پاوربانک ای دیتا کیفیت بالا و عمر مناسبی دارد. کیفیت ساخت این کالا آن را تا حد مناسبی در برابر آسیب های احتمالی نظیر افتادن از ارتفاع کم مقاوم نموده است.

این مدل از شارژهای ای دیتا از فناوری شارژ سریع کوالکام و فناوری شارژ سریع Power Delivery پشتیبانی می نماید. به همین علت احتیاجی نیست نگران آسیب هایی نظیر شارژ بیش از حد باتری تلفن همراهتان باشید و می توانید دستگاه یا ابزار جانبی دیجیتال خود را در مدت زمانی کوتاه شارژ کنید. وزن این محصول 365 گرم است و کاربران به راحتی امکان حمل و نقل کردن آن را خواهند داشت. به همراه این محصول یک کابل USB نیز درون جعبه به شما تقدیم می گردد تا احتیاجی به پرداخت هزینه ای جداگانه برای آن نداشته باشید.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

مدل با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک شیائومی مدل Redmi یکی دیگر از محصولات باکیفیت و محبوبی است که در جشنواره پاوربانک برتر بلک فرایدی خبرنگاران شما می توانید آن را با قیمتی باورنکردنی و استثنایی خریداری نمایید. این محصول با توجه به اینکه حدود 77 درصد از خریدارانش در خبرنگاران ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. پاوربانک شیائومی مدل Redmi به همراه یک عدد کابل شارژ 25 سانتی متری ارائه می گردد و با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل های شارژ سریع، برترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار یا هنگام سفر خواهد بود. دو درگاه ورودی این پاوربانک از نوع microUSB و USB-C است. سنگینی وزن این محصول به حدود 247 گرم نیز می رسد.

این محصول باکیفیت شیائومی به گونه ای طراحی شده که هم میزان گوشی های هوشمند باشد و سهولت در جابه جایی را برای کاربران در هر شرایطی فراهم کند. بالای بدنه این دستگاه، 4 چراغ LED برای نمایش مقدار شارژ طراحی شده است که هر کدام از آن ها نشان دهنده بازه 25 درصدی انرژی هستند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS بوده که آن را در برابر حرارت، ضربه و فشار بسیار مقاوم نموده است. پاوربانک شیائومی مدل Redmi، دارای قابلیت IQ است که با استفاده از آن می تواند جریان های ورودی و خروجی را کنترل کند و احتیاجهای دستگاه های مختلف برای شارژ شدن را تشخیص دهد. شیائومی سخت افزار این محصول را مجهز به سیستم های حفاظت در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما و شارژ بیش از حد نموده است. بعلاوه این پاوربانک مجهز به فناوری Fast Charging بوده و خودش هم به سرعت شارژ می گردد. به همراه این محصول یک کابل باکیفیت میکرو USB به شما تقدیم می گردد.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک های شیائومی محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و این موضوع در خصوص مدل Redmi PB200LZM نیز به خوبی صدق می نماید. با توجه به رضایت حدود 86 درصد خریداران این محصول، شما می توانید در جشنواره پاوربانک برتر بلک فرایدی خبرنگاران ، این کالا را با پیشنهادی شگفت انگیز برای خود سفارش دهید. ظرفیت اسمی پاور بانک Redmi PB200LZM برابر با 20000 میلی آمپر ساعت و محدوده ظرفیت واقعی آن بیش از 15000 میلی آمپر ساعت است. بدنه این محصول از پلاستیک ABS فراوری شده تا وزن کمتری نسبت به سایر محصولات داشته باشد. بعلاوه این محصول ظاهر زیبایی دارد و سطح آن لغزنده نیست و به آسانی در دست قرار می گیرد. این محصول مجهز به مدیریت هوشمند شارژ است و می تواند گوشی های همراه را با سرعت زیادی شارژ کند.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی Redmi PB200LZM وزن 470 گرمی دارد که شاید برای بسیاری از کاربران، داشتن چنین وزنی برای حمل و نقل آزار دهنده باشد. اما به غیر این موضوع، این محصول باکیفیت از دو خروجی USB، یک ورودی USB-C و میکرو USB بهره می برد و به لطف آن قادر خواهید بود تا حداکثر دو دستگاه را به طور همزمان با این پاوربانک شارژ کنید. یک نشانگر LED نیز روی بدنه این محصول تعبیه شده که به کاربران در خصوص شارژ باتری اطلاع رسانی خواهد نمود. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ، اتصال کوتاه و ضربه است که خیال کاربران را از بابت ایمنی شارژ دستگاه های هوشمندشان راحت می نماید. شما می توانید از این پاوربانک می توانید برای شارژ انواع گوشی هوشمند، تبلت ، دوربین عکاسی و فیلم برداری، و دستگاه های پخش mp3، mp4 و GPS هم بهره ببرید.

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مدل EB-P5300، یکی از بادوام ترین پاوربانک های سامسونگ در بازار است که اتفاقا مورد استقبال کاربران بسیار زیادی قرار گرفته و در بلک فرایدی خبرنگاران نیز با قیمتی بسیار ویژه به فروش می رسد. این محصول توانسته رضایت بیش از 89 درصد ار خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد. بنابراین، با محصولی بسیار محبوب و قدرتمند روبرو هستیم. این پاوربانک قدرتمند سامسونگ بدنه ای از جنس استیل دارد که طبیعتاً مقاومت آن را در برابر حوادث احتمالی بیشتر می نماید. با این وجود، وزن این محصول کمتر از 400 گرم است و این یعنی کاربران برای حمل و نقل کردن آن دچار مشکل خاصی نخواهند شد.

این پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با استفاده از آن می توانید انواع گوشی های هوشمند و محصولات دیگر خود را شارژ کنید. این محصول مجهز به سه پورت شارژ است که پورت USB-C آن از حداکثر توان خروجی 25 وات فست شارژ پشتیبانی می نماید. بعلاوه باید به درگاه میکرو USB و USB-A این محصول نیز اشاره کنیم. استانداردهای به کار گرفته شده در این پاوربانک موجب شده تا در هنگام شارژ دستگاه های گوناگون، هیچ آسیبی به گوشی، تبلت یا لپ تاپ شما وارد نگردد و عملیات شارژ به برترین شکل ممکن صورت گیرد. شارژ ایمن، فناوری های شارژ سریع و یکنواخت، بدنه خوش دست و درگاه های مختلف همگی دست به دست هم داده اند تا با اطمینان بیان کنیم سامسونگ پاوربانکی فراوری نموده که کاربران از پرداخت هزینه برای خرید آن، پشیمان نخواهند شد.

پاور بانک یوسمز مدل power bank PB9 Mini ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

اگر در پی خرید یک پاوربانک کوچک، جمع وجور و باکیفیت هستید، مدل power bank PB9 Mini از برند یوسمز می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این پاوربانک برتر در بلک فرایدی خبرنگاران 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و وزن تنها 190 گرمی آن، یک گزینه ایده آل برای حمل و نقل خواهد بود. ولتاژ ورودی این پاوربانک 5 ولت و ولتاژ خروجی آن نیز 5 ولت است. این محصول دارای دو پورت خروجی USB بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دو گوشی را با شدت جریان 2 آمپر شارژ کنید. روی این پاوربانک یک نشانگر به شکل یک LCD کوچک قرار گرفته که مقدار شارژ این دستگاه را به شکل درصد نشان می دهد و به وسیله آن به راحتی می توانید مقدار شارژ محصول خود را مدیریت کنید. بدنه این پاوربانک از پلاستیک فشرده ساخته شده است و مقاومت نسبتا خوبی نیز دارد. این پاوربانک در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده که مطابق با سلیقه می توانید انتخاب نمایید.

پاوربانک ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل P10000QCD، یکی دیگر از مدل های پرطرفدار و باکیفیت بازار است که در جشنواره پاوربانک برتر بلک فرایدی خبرنگاران با قیمتی بسیار مناسب به شما عرضه می گردد. جنس بدنه این مدل از پلاستیک بوده که میزان ای در ابعاد 100 در 50 در 25 میلی متر و وزن 173 گرمی دارد و در رده کلاس وزنی سبک قرار می گیرد. این پاوربانک از طیف گسترده ای از فناوری های پیشرفته نظیر حالت ویژه جریان کم (low-power) برای شارژ وسایل کوچک مانند هدفون های بی سیم و ساعت های هوشمند، شارژ ایمن و محافظت چندگانه از باتری دستگاه ها در برابر اتصال کوتاه، افزایش جریان، ولتاژ، تخلیه شارژ و مواردی از این قبیل پشتیبانی می نماید.

P10000QCD ای دیتا از دو پورت USB-A و یک پورت USB-C بهره می برد که در مجموع توان خروجی این پورت ها حداکثر 5V/3A است. به لطف توان خروجی بالای این محصول، شما می توانید حداکثر سه گجت هوشمند را با این دستگاه شارژ کنید. روی بدنه این محصول از طراحی بافت دار استفاده شده تا پاوربانک از روی دست آن ها سر نخورد.

پاوربانک اکسیژن مدل OX120 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

محصولات برند اکسیژن، به طور ویژه مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته اند و مدل OX120 نیز جزو همین دسته از محصولات به شمار می رود که مشمول تخفیف ویژه در جشنواره پاوربانک برتر بلک فرایدی خبرنگاران نیز می گردد. این پاوربانک دارای دو پورت ورودی است که به شما این امکان را می دهد که با دو کابل MicroUSB و USB-C پاوربانک خود را شارژ نمایید. این محصول دستگاه هوشمند مورد نظر شما را به وسیله دو پورت خروجی USB و USB-C که فناوری PD دارد، به صورت Fast و با ولتاژ خروجی 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر با توان 22.5 وات چندین بار فول شارژ می نماید. بعلاوه باید به نشانگر LED تعبیه شده روی این شارژر همراه نیز اشاره کنیم که کاربر را از شرایط باتری آن آگاه می سازد. سنگینی وزن این محصول نیز به 440 گرم می رسد.

پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM که در جشنواره بلک فرایدی خبرنگاران ، تخفیف ویژه ای خواهد خورد، دارای دو پورت خروجی USB است که هر کدام شدت جریان و ولتاژ معادل 2 آمپر / 5 ولت دارد. بعلاوه این پورت ها می توانند دستگاه های شما را با حداکثر توان خروجی 18 وات شارژ نمایند. بعلاوه به لطف داشتن چیپست هوشمند، با اتصال گجت های خود به این پاوربانک، خیالتان از انتقال جریان بیش از حد به دستگاهتان راحت است؛ چرا که این چیپست توان مورد احتیاج دستگاه را تشخیص و می تواند حداکثر تا 2A/5V توان و جریان خروجی داشته باشد. روی بدنه این محصول یک پورت USB-C و میکرو USB نیز دیده می گردد.

از دیگر قابلیت هایی که شیائومی برای مدل PLM18ZM قرار داده می توان به قابلیت QC3 یا همان شارژ سریع اشاره نمود که در هر سه پورت خروجی گنجانده شده است. وزن این محصول 350 گرم است و از پلاستیک فراوری شده است. علاوه بر این با دوبار فشردن کلید پاوربانک، وارد مود ولتاژ پایین خواهید شد و می توانید ساعت هوشمند و هندزفری های خود را نیز با خیال راحت با آن شارژ کنید.

پاوربانک انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

محصولات انکر در بازار کیفیت بسیار خوبی دارند و این قضیه در خصوص پاوربانک های این برند نیز به خوبی صدق می نماید. مدل A1363، یک محصول فوق العاده بادوام و کاربردی است که در جشنواره بلک فرایدی خبرنگاران می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب بخرید. این محصول 368 گرم وزن دارد و برای حمل و نقل چندان سنگین نیست. در ساخت A1363 از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 استفاده شده است. بعلاوه این تکنولوژی در پورت ورودی هم وجود دارد تا زمان شارژ شدن A1363 سریع تر باشد. این پاوربانک صرفا دو درگاه ورودی USB-A دارد و خبری از درگاه USB-C نیست. بعلاوه شرایط شارژ باتری A1363 را می توانید به وسیله نشانگرهای LED روی بدنه آنالیز کنید.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-296 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

این پاوربانک که در بلک فرایدی خبرنگاران مشمول تخفیف بسیار خوبی خواهد شد، طراحی ساده، میزان کوچک و ظریفی دارد. جنس بدنه به صورتی طراحی شده که ترکیبی از پلاستیک فشرده و پلی کربنات نسوز (ABC+PC) با ضخامت کم باشد. این ویژگی باعث شده وزن پاوربانک سبک و به راحتی بتوان آن را حمل کرد. بعلاوه این پاوربانک حاوی چهار عدد چراغ LED در قسمت پورت محصول است که مقدار شارژ هر پورت را نمایش می ­دهد. پورت­ ها همگی در یک قسمت پاور بانک و در کنار هم قرار گرفته اند. این محصول دارای دو پورت ورودی microUSB و USB-C با جریان 2 آمپر است و کیفیت مناسبی دارد.

پاوربانک برتر بلک فرایدی خبرنگاران ؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 11 پاوربانک کارآمد که در بلک فرایدی خبرنگاران با تخفیف های ویژه ای به فروش می رسند، پرداختیم. مجدداً باید اشاره کنیم که بلک فرایدی فروشگاه خبرنگاران از 1 تا 7 آذر 1402 برگزار می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1402 بروزرسانی: 18 آبان 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7857

به "آشنایی با 11 پاوربانک برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 11 پاوربانک برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید