اسپانیا گردشگران واکسینه شده را می پذیرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مرزهای اسپانیا به روی تمامی گردشگران واکسینه شده علیه ویروس کرونا باز خواهد شد.

اسپانیا گردشگران واکسینه شده را می پذیرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، اسپانیا به اسم یکی از کشورهای محبوب گردشگری برای احیای حوزه خسارت دیده گردشگری از هفتم جولای به تمام گردشگران واکسینه شده علیه ویروس کرونا اجازه ورود به این کشور را خواهد داد.

اسپانیا که پیش از شیوع ویروس کرونا به اسم دومین کشور پربازدید دنیا شناخته می شد سال گذشته در پی محدودیت های سفری با 80 درصد کاهش در تعداد گردشگران خارجی روبرو شد.

روز آدینه، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا، خاطرنشان کرد مسافران واکسینه شده تمام کشورها اجازه ورود به این کشور را خواهند داشت.

اسپانیا بعلاوه از بیست و چهارم می به گردشگران 10 کشور خارج از اتحادیه اروپا که جزو کشورهای کم خطر از نظر ابتلا به کرونا به تعداد می فرایند اجازه خواهد داد بدون احتیاج به ارائه آزمایش منفی کرونا وارد این کشور شوند. بریتانیا، که عظیم ترین منبع گردشگران خارجی اسپانیا محسوب می گردد در کنار استرالیا و نیوزیلند از جمله کشورهایی هستند که در این لیست قرار می گیرند.

اسپانیا در دوران کرونا متحمل شرایط دشواری شد. این کشور تا به امروز بیش از 78 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و 3.6 میلیون مورد ابتلا به این ویروس را گزارش نموده است، اما فرایند ابتلا به ویروس در آن نزول پیدا نموده است و امکان کاهش محدودیت های ناشی از همه گیری این ویروس در بعضی از نقاط فراهم شده است.

سانچز بعلاوه اعلام کرد شروع گردشگری روش تاثیرگذاری برای احیای اقتصاد این کشور خواهد بود. گردشگری پیش تر 12 درصد از عایدی اسپانیا را دربرمی گرفت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7218

به "اسپانیا گردشگران واکسینه شده را می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا گردشگران واکسینه شده را می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید