به دنبال تأسیس نخستین باشگاه ورزش های الکترونیک هرمزگان هستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/هرمزگان دبیر کمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک هرمزگان از تعیین شدن نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات کره جنوبی در رشته PES20 خبرداد.

به دنبال تأسیس نخستین باشگاه ورزش های الکترونیک هرمزگان هستیم

امیرحسین طالبی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: یکی از کارآمدترین تکنیک های فراگیرکردن بازی های رایانه ای بومی، برگزاری مسابقات هدفمند بازی های رایانه ای است.

وی اعلام کرد: انجمن ورزش های الکترونیک در زمینه بازی های رایانه ای به منظور مدیریت، نظارت، آموزش و سازمان دهی بازیکنان این عرصه تشکیل شده و برنامه هایی مدون را در دست اجرا دارد که یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقات قهرمانی و تشکیل تیم منتخب جهت اعزام به مسابقات کشوری است.

طالبی با اشاره به ایجاد نخستین باشگاه ورزش های الکترونیک استان هرمزگان تا سرانجام امسال، اظهار کرد: به زودی تفاهم نامه ای با اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان جهت توسعه و هدفمند کردن بازی های رایانه ای در مدارس صورت می گیرد.

وی در سرانجام از برگزاری مسابقات مختلف تا سرانجام امسال در استان هرمزگان خبرداد و افزود: با حمایت های هیئت ورزش های همگانی امیدواریم بتوانیم در این رشته پس از وقفه ای چندساله بار دیگر شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی باشیم.

همچنین مسئول برگزاری مسابقات انتخابی استان هرمزگان اضافه نمود: این مسابقات به صورت متمرکز با حضور 12 نفر از بهترین های هرمزگان در بخش PES20 با همکاری خانه جوانان استان هرمزگان برگزار گردید.

سجاد عامری سیاهوئی با اشاره به اینکه نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات کره جنوبی اعزام خواهند شد، توضیح داد: در سرانجام این مسابقات ابوالفضل قاسمی و پارسا سالاری به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شده و مجوز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کردند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2952

به "به دنبال تأسیس نخستین باشگاه ورزش های الکترونیک هرمزگان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال تأسیس نخستین باشگاه ورزش های الکترونیک هرمزگان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید