خالق پرونده پروپژیچ در سکوت: 400 هزار دلار پرید آقای افشارزاده

به گزارش نوای پرنده پارسی، خالق پرونده قطور پروپژیچ در سکوت مطلق به سر می برد و حتی حاضر نیست بابت از دست رفتن 400 هزار دلار از سرمایه باشگاه استقلال از طرفداران این باشگاه عذرخواهی کند.

خالق پرونده پروپژیچ در سکوت: 400 هزار دلار پرید آقای افشارزاده

مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر دائما وقتی پای پرونده پروپژیچ وسط آمده کوشیده اند با ابزار بازی با کلمات ماجرا را توجیه نمایند. بسیاری افشارزاده را مقصر به وجود آمدن این پرونده قظور می دانند و عده ای هم سهمی برای افتخاری و فتحی قائلند اما حقیقت این است که چنین بدهی بزرگی به دلیل بی توجهی بهرام افشارزاده به گردن باشگاه استقلال افتاد تا ماه ها این ماجرا برای استقلال حاشیه ساز شده و مهم تر از آن اینکه مبلغ هنگفتی از سرمایه های این باشگاه که به سختی جفت و جور می گردد از دست برود.

امیرحسین فتحی که برای حل این بحران راهی کرواسی شده بود، به دلیل محرومیتی که در انتظار بود خاتمه ناچار شد ساعاتی مانده به خاتمه زمان مشخص شده ازسوی فیفا بدهی 400هزاردلاری پروپژیچ را بپردازد تا استقلال از 2 پنجره نقل وانتقالات محروم نگردد. اما حل این بحران نباید آن چنان شادی آفرین باشد که از یاد ببریم اساسا مسئله ای که ایجاد شد از کجا نشات گرفت و چه کسانی مقصر از دست رفتن این مقدار پول شدند. بدون شک اگر 400هزار بدهی روی دست باشگاه استقلال باقی نمی ماند اکنون سران این باشگاه می توانستند با خیال آسوده تری در بازار جابجایی قدم بزنند و ستاره های خود را حفظ نمایند.

بی تعارف اگر این بدهی سنگین وجود نداشت پاتوسی در استقلال می ماند و مدیران این باشگاه دیگر بهانه ای برای از دست دادن این بازیکن نداشتند اما بی توجهی ها در زمان مدیریت بهرام افشارزاده که همیشه از پاسخگویی به اصحاب رسانه طفره رفته موجب شد دیون سنگینی گردن مدیران بعدی بیفتد و آن ها ناچار شوند از بودجه ای که می بایست صرف امور جاری خود می کردند برای حل بحران های اقتصادی گذشته استفاده نمایند.

متاسفانه بعد از حل بحران پروپژیچ بعضی جریان ها در حال بردن فضا به سمتی هستند که پرداخت این بدهی را بزرگ جلوه دهند و از آن برای مدیران کنونی نردبانی برای تعریف و تمجید درست نمایند درحالی که مدیران فعلی باشگاه استقلال راهی جز این نداشتند و هرکسی هم در راس کار بود ناچار می شد این بدهی را بپردازد اما مهم تر از این خط دهی ها سکوت عجیب بهرام افشارزاده است که حتی راضی نمی گردد از طرفداران استقلال بابت خطای بزرگی که در زمان مدیریتش رقم خورد، عذرخواهی کند. افشارزاده معمولا کوشش نموده تن به مصاحبه درباره پروپژیچ ندهد و اگر هم پاسخی داده بسیار تند و برخورنده است.

او حتی بارها با این توجیه که باشگاه در زمان مدیریتش پول کافی برای پرداخت پروپژیچ نداشت استفاده کرد اما همین مدیرعامل بارها مدیران قبل تر از خودش را بابت بدهی های برجا مانده به نقد کشیده بود که مصاحبه های آن نیز در رسانه ها موجود است. به هرحال خوب است که مدیران باشگاه استقلال به جای آنکه از پاسخگویی فرار نمایند یا خود را تافته جدا بافته در مدیریت و باشگاهداری تصویر نمایند گاهی در چنین مواقعی شجاعت به خرج دهند وبا یک عذرخواهی ساده خاطر مکدر جمع عظیمی از هوادران را که دل شان بابت اتفاقات چند سال اخیر در این باشگاه عمیقا به درد آمده را قدری تسکین دهند.

10

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1635

به "خالق پرونده پروپژیچ در سکوت: 400 هزار دلار پرید آقای افشارزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق پرونده پروپژیچ در سکوت: 400 هزار دلار پرید آقای افشارزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید