درخواست دیه برای پرونده قتل تازه داماد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خانواده پسر جوانی که دو سال قبل در جریان درگیری با سارقان گوشی قاپ به قتل رسیده بود با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواستار دریافت دیه پسرشان از بیت المال شدند.

درخواست دیه برای پرونده قتل تازه داماد

به گزارش، این جنایت اواسط فروردین سال جاری 97 در خیابان کمیل رخ داد. بازپرس محسن مدیرروستا، به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند؛ آنالیز ها نشان می داد مقتول به نام محمودرضا متولد سال 68 سوار بر خودروی خود در حال عبور از خیابان بوده که 2سارق موبایل قاپ هنگام فرار از دست طعمه شان با خودروی وی برخورد کردند و زمانی که محمودرضا قصد داشت مانع فرارشان گردد، ناجوانمردانه توسط آن ها به قتل رسید.

  • ادعای عجیب نامادری بعد از مرگ مشکوک پدر

پدر مقتول که خواستار شناسایی و دستگیری قاتل بود گفت: پسرم تازه 4ماه بود که ازدواج نموده و با همسرش سوار بر خودروی پژوی خود بودند که ناگهان دو جوان که سوار بر موتور بودند با سرعت بالایی وارد خیابان شدند و به در ماشین پسرم کوبیدند و بعد داخل جوی آب افتادند؛ هر دو جوان موتورسوار نقش زمین شدند و پسرم که پشت فرمان نشسته بود از ماشین پیاده شد؛ به گفته عروسم که شاهد حادثه بود، پسرم به آن ها تذکر داده و گفته که چرا در خیابان یکطرفه با این سرعت آن هم در جهت خلاف حرکت می کنید در این هنگام مردی وارد خیابان شد و فریاد زد دزدان را بگیرید؛ آن ها گوشی مرا سرقت نموده اند. او به دو جوان موتورسوار اشاره می کرد و تعیین شد که آن ها دقایقی قبل در آن حوالی موبایل وی را قاپیده و به همین دلیل خیابان یکطرفه را با آن سرعت و خلاف جهت حرکت می کردند تا فرار نمایند. با نزدیک شدن مالباخته، دزدان از جا بلند شدند و موتور را هم که واژگون شده بود برداشتند تا فرار نمایند. اما وقتی محمودرضا قصد داشت مانع فرارشان گردد وی را با چاقو زدند و فرار کردند. با گذشت بیش از 2 سال از این ماجرا و با توجه به اینکه ردی از قاتل پسر جوان پیدا نشد خانواده وی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواستار دریافت دیه از بیت المال شدند، اما پرونده تا زمان دستگیری قاتل مفتوح خواهد ماند.

منبع: ایران

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5061

به "درخواست دیه برای پرونده قتل تازه داماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست دیه برای پرونده قتل تازه داماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید