عبدی: مدیریت باشگاه باید نشان دهد که چند مرده حلاج است، پرسپولیس خیلی حاشیه دارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون در بحران نیست اما با ادامه این شرایط وارد بحران می شود و باشگاه باید نشان دهد چقدر توانایی دارد.

عبدی: مدیریت باشگاه باید نشان دهد که چند مرده حلاج است، پرسپولیس خیلی حاشیه دارد

حسین عبدی در گفت وگو با خبرنگاران درباره استعفای گل محمدی و رفتن چند بازیکن از پرسپولیس اظهار کرد: ما از داخل باشگاه اطلاعی نداریم اما چیزی که مشخص است، اتفاقات این روزهای باشگاه باعث شده آرامش تیم به هم بخورد. این که این مسائل چگونه حل شوند، بستگی به بحث ها و جلسات داخل باشگاه و مدیریت دارد چرا که مدیریت اکنون می تواند به باشگاه کمک کند. زمانی که همه چیز خوب است، مسئله ای وجود ندارد اما این روزها مدیریت باید شرایط را تحت کنترل در بیاورد و در بحران ها بتوانند مدیریت بهتری داشته باشند.

او ادامه داد: پرسپولیس اکنون در بحران نیست اما با ادامه این شرایط وارد بحران می شود و مسئولان این باشگاه باید راهکارهای منطقی پیش روی خود قراردهند و در این شرایط باشگاه باید نشان دهد چند مرده حلاج است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این که پرسپولیس تیمی بزرگ و پر از حاشیه است، گفت: این باشگاه پر از انتظارات است. انتظاراتی که باید برآورده شود. البته انتظارات زیادی هم نیست. انتظارات هواداران است که باید از کسب نتایج و نوع بازی راضی باشند. اگر ابزار کار وجود نداشته باشد، نتایج تحت شعاع قرار می گیرد و هر کدام از این عوامل می تواند موفقیت یا عدم موفقیت یک باشگاه را رقم بزند.

او درباره کیفیت بازیکنانی که طی روزهای گذشته با پرسپولیس قرارداد بستند، گفت: زمان می برد تا بازیکنانی که وارد یک تیم می شوند جا بیفتند و عملکرد خوبی از خود نشان دهند. اگر بازیکنی بتواند همان روز اول با تیم جدیدش خود را وقف دهد خیلی عالی است ولی موضوع این است که هماهنگ شدن می تواند خیلی زمان بر باشند. ابتدا مدیران و کادر فنی باید دنبال این باشند که همه چیز را تحت کنترل در بیاورند و هماهنگ باشند.

عبدی در پاسخ به این سوال که استعفای گل محمدی به پرسپولیس ضربه می زند یا خیر؟ گفت: هر تغییر و تحولی می تواند خوب یا بد باشد ولی آن چیزی که در چند سال گذشته توانسته به پرسپولیس کمک کند و قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورده است حفظ شاکله تیم است. این شاکله هماهنگی لازم را دارد و اگر این شاکله کمی به هم بخورد باید ببینیم چقدر می تواند روی این فرایند تاثیر بگذارد. اگر تغییران منفی باشد مطمئناً شرایط در پرسپولیس بسیار بحرانی خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5086

به "عبدی: مدیریت باشگاه باید نشان دهد که چند مرده حلاج است، پرسپولیس خیلی حاشیه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: مدیریت باشگاه باید نشان دهد که چند مرده حلاج است، پرسپولیس خیلی حاشیه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید