موتور جستجوی گوگل حالا ویژگی تنظیم و کوک گیتار را هم اضافه نموده!

به گزارش نوای پرنده پارسی، جستجوگر گوگل گاهی چیزهای عجیبی عوض می نماید. یک زمانی گوگل فقط آدرس صفحاتی را که در خصوص کلیدواژه های شما بودند، ارائه می داد. اما الان کلی پیشنهاد و نمودار اطلاعاتی در بالا و پایین و وسط و پایین نتایج جستجو هم می دهد. در خصوص بعضی چیزها اصلا گوگل رسما خودش همه اطلاعات و ابزارهای لازم را به شما می دهد.

موتور جستجوی گوگل حالا ویژگی تنظیم و کوک گیتار را هم اضافه نموده!

مثال عرض می کنم، می خواهید یک واحد طول یا وزن را به دیگری تبدیل کنید. در سایق باید وارد سایت های می شدید که ابزار تبدیل داشتند، اما الان حتی اگر مثلا جستجو کنید 380 فوت، گوگل متوجه می گردد که غرض اصلی تان تبدیل و کادر تبدیل را سرراست به شما نشان می دهد.

گوگل روز به روز هم بر این شیوه مفید ارائه اطلاعات اضافه می نماید. اما تازه ترین چیزی که گوگل اضافه نموده یک ابزار دم دستی کوک گیتار است! شما اگر عبارت Google tuner را جستجو کنید این ابزار را می بینید.

رابط کاربری ابزار کوک گیتار گوگل، مشابه ده ها اپلیکیشن تنظیم گیتار است که در حال حاضر در دسترس هستند. ابزار صدا را میکروفن کامپیوتر شما می گیرد، بعدش شما ساز می زنید و گوگل نت مورد نظر را شا تشخیص می دهد و به شما می گوید که احتیاج به تنظیم دارد یا خیر.

مانند دیگر برنامه های تنظیم گیتار، به نظر می رسد که تأثیر تیونر گوگل به سخت افزار مورد استفاده شما هم بستگی دارد.

شما ممکن است با یک آی فون 12 پرو یا کامپیوتر دسکتاپ با میکروفن خوب، مسئله ای پیدا نکنید، اما یک میکروفن کم کیفیت یا گوشی مقرون به صرفه قیمت به شما نتیجه لازم را نمی دهد.

و مسلم است که این ابزار مانند بسیاری از اپلیکیشن های مشابه، جای تیونر های سخت افزاری اختصاصی مانند Korg یا Boss را نخواهد گرفت!

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7390

به "موتور جستجوی گوگل حالا ویژگی تنظیم و کوک گیتار را هم اضافه نموده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتور جستجوی گوگل حالا ویژگی تنظیم و کوک گیتار را هم اضافه نموده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید