نامه اشکبار آنتونیا مسی به همسر لوئیس سوارس

به گزارش نوای پرنده پارسی، همسر لیونل مسی، آنتونیا، در یک پیغام خداحافظی پراحساس برای همسر لوئیس سوارس، سوفیا، خطاب به او گفت که رفتن سوارس و همسرش از بارسلونا برای او مثل این می ماند که خانواده اش را از دست داده است. پیغام پراحساسی که اشک های همسر سوارس را در آورد.

نامه اشکبار آنتونیا مسی به همسر لوئیس سوارس

آنتونیا همسر لیونل مسی در شش سال گذشته دوست نزدیک و صمیمی سوفیا همسر لوئیس سوارس بوده. دوستی این دو به دوستی صمیمی همسران شان برمی گردد که در بارسا همه می دانستند بسیار به هم نزدیک هستند.

خانواده های مسی و سوارس در شهر بارسلون در خانه هایی نزدیک به هم زندگی نموده و همسایه بودند. آن ها حتی با هم به تعطیلات می رفتند. در دوران بحران ترک بارسا توسط مسی، سوارس تنها کسی بود که به خانه او سر زد تا با دوست صمیمی اش صحبت کند.

اما یک ماه بعد از آن روز ها حالا نه مسی بلکه سوارس بارسا را ترک نموده است. ستاره اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید پیوسته و البته بعد از قطعی شدن انتقالش در مصاحبه ای با اشک و آه بیان کرد که باشگاه بارسا را همواره خانه خود می داند. او یک روز قبل هم در حالی دیده شده بود که در حال ترک زمین تمرین بارسا برای آخرین بار گریه می کرد.

همسر سوارس هم اخیراً مثل شوهرش به خاطر ترک بارسلونا به گریه افتاد؛ آن هم بعد از روبروه با پیغام خداحافظی پراحساسی که آنتونیا همسر لیونل مسی به اشتراک گذاشته بود.

آنتونیا در پیغام خود نوشته بود: بولو، دوست من، خواهرم... به خاطر همه این سال هایی که با هم بودیم از تو سپاسگزارم. به خاطر همه خنده ها، صحبت های تمام نشدنی و همه دوستانی که با هم داشتیم. شما برای ما خانواده بودید. دلم برای خودت و خانواده بی نظیرت خیلی تنگ می گردد. به خاطر همه چیز ممنون. بیا امیدوار باشیم زندگی دوباره به ما فرصت با هم بودن بدهد. شک ندارم که به زودی دوباره همدیگر را خواهیم دید. خودت و خانواده ات را دوست دارم. پیروز باشی.

سوفیا سوارس هم در پاسخ به پیغام همسر مسی نوشت: وقتی حس می کردم اشکهایم خشکیده با این پیغام روبرو شدم. به خاطر چیز هایی که گفتی و به خاطر زندگی ای که با هم گذراندیم سپاسگزارم. دوستت دارم و تحسینت می کنم.

منبع: ورزش سه

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5184

به "نامه اشکبار آنتونیا مسی به همسر لوئیس سوارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه اشکبار آنتونیا مسی به همسر لوئیس سوارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید