پاراتیچی: به زودی قرارداد ایگواین را تمدید می کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرورزشی باشگاه یوونتوس از تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی این تیم در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

پاراتیچی: به زودی قرارداد ایگواین را تمدید می کنیم

به گزارش خبرنگاران، فابیو پاراتیچی خاطرنشان کرد که باشگاه یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با گونسالو ایگواین واقع شده است، بازیکنی که در تابستان سال جاری بانوی پیر قصد داشت او را بفروشد.

ایگواینی که به اصرار خودش در یوونتوس ماند، در این فصل گل ها و پاس گل های مهمی برای یوونتوس زده و توانسته نظر مسئولان باشگاه را تغییر دهد تا جایی که آنها قصد دارند قرارداد او را تمدید نمایند.

پاراتیچی در حاشیه بازی خانگی شب گذشته (یکشنبه) یوونتوس مقابل میلان در هفته دوازدهم سری A که ایگواین در آن پاس تنها گل مسابقه را داد، گفت: ایگواین عملکرد بسیار خوبی داشته است و به نظر من او همواره جزو سه مهاجم نوک برتر جهان بوده است. او دارد همان کارهای را انجام می دهد که انتظار می رفت. ایگواین انسانی دوست داشتنی و در عین حال بازیکنی فوق العاده است و ما هم از عملکرد او رضایت فراوانی داریم.

پاراتیچی اضافه نمود: در تابستان، من بارها گفتم که ما در بازار به دنبال فرصت هایی برای داد و ستد بازیکن هستیم و ایگواین هم کاملاً مصمم بود که اینجا بماند. ما در باره این موضوع صحبت های فراوانی انجام دادیم چون در فصل قبلی حضورش در یوونتوس، پیش از انتقال قرضی اش به میلان، خود او خیلی نسبت به ماندن در تیم ما راغب نبود. به همین دلیل ما موافقت کردیم که به صورت قرضی به تیمی دیگر برود اما سال جاری او اطمینان داشت که می خواهد بماند. ما هنوز قرارداد او را تمدید نکرده ایم اما تا انجام این کار فاصله زیادی نداریم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3042

به "پاراتیچی: به زودی قرارداد ایگواین را تمدید می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتیچی: به زودی قرارداد ایگواین را تمدید می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید