پوشش بیمه ای داروی تری پاراتاید بیماران پوکی استخوان از هفته جاری

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از پوشش بیمه ای داروی تری پاراتاید در درمان پوکی استخوان از هفته جاری اطلاع داد.

پوشش بیمه ای داروی تری پاراتاید بیماران پوکی استخوان از هفته جاری

سید سجاد رضوی رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت در روز جهانی پوکی استخوان از پوشش بیمه ای یک داروی درمان پوکی استخوان در گفت وگو با خبرنگار ، اطلاع داد و گفت: داروی تری پاراتاید برای درمان پوکی استخوان به دلیل قیمت بالا و نبود راهنمای بالینی از پوشش بیمه ای خارج شده بود اما به دلیل احتیاج بیماران و درخواست انجمن های علمی اقدامات کارشناسی برای پوشش بیمه ای این دارو انجام شد.

تری پاراتاید؛ بزرگترین مشکل مبتلایان به پوکی استخوان/ 43 درصد ایرانی ها درگیر درد های استخوانی هستند

شروط شورای عالی بیمه برای پوشش بیمه داروی تری پاراتاید

وی ادامه داد: مقرر نموده بودیم در صورتی که قیمت داروی ایرانی تری پاراتاید برای درمان پوکی استخوان کاهش پیدا کند و معاونت درمان وزارت بهداشت راهنمای بالینی تجیز این دارو را تدوین و ابلاغ کند تا دارو به صورت منطقی از طریق پزشکان تجویز گردد.

اظهار کرد: با توجه به برآورده شدن شرایط شورای عالی بیمه برای پوشش بیمه ای داروی تری پاراتاید برآورده شده است، در هفته جاری داروی تری پاراتاید برای درمان بیماری پوکی استخوان مطابق با راهنماهای بالینی برای بیمارانی که سابقه شکستگی استخوان دارند یا پوکی استخوان آنها پیشرفته است، تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

چرایی حذف داروی پوکی استخوان از فهرست بیمه های پایه

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2787

به "پوشش بیمه ای داروی تری پاراتاید بیماران پوکی استخوان از هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش بیمه ای داروی تری پاراتاید بیماران پوکی استخوان از هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید