کشف کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران اطلاع داد.

کشف کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجم الدین رشیدی اظهار کرد: روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار عظیم کالا در منطقه یافت آباد تعداد فراوانی کالای قاچاق را داخل انبارش جمع آوری نموده است و آن ها را با برندهای تقلبی در بازار مصرف توزیع می دکند، آنالیز موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران نهاده شد.

وی اضافه نمود: آنالیز های اولیه حاکی از آن بود، مالک انبار کالا تعدادی یخچال به صورت قاچاق از مرزهای غربی کشور تهیه نموده و پس از انتقال به شهر تهران و دپو کردن آن، مشخصات کالا را تغییر داده است و با عنوان برندهای خارجی معتبر با قیمت های گزاف به مشتریانش می فروشد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران عظیم در ادامه گفت: تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی با هماهنگی های قضائی به نشانی اعلامی اعزام و پیروز شدند، 28 دستگاه یخچال خارجی قاچاق با برندهای تقلبی کشف نمایند.

وی با بیان اینکه انبار کالا با دستور قضائی پلمب شد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال بر آورد نموده اند.

رشیدی در خاتمه اظهار داشت: در این رابطه مالک انبار دستگیر و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6192

به "کشف کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید