3 کارگاه بزرگ صنایع دستی در شهرستان چرام افتتاح شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بانوان استانداری، معاون صنایع دستی استان، مدیرکل بیمه عشایری و روستایی، فرماندار شهرستان چرام و بعضی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی سه کارگاه بزرگ صنایع دستی در شهرستان چرام افتتاح شد.

3 کارگاه بزرگ صنایع دستی در شهرستان چرام افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی این استان، با اشاره به اینکه به دنبال تحقق شعار سال (رونق فراوری) در استان هستیم گفت: این سه گارگاه بزرگ فراوریی صنایع دستی در روستاهای القچین،بردیان و شیخ حسین راه اندازی شده است.

محمود باقری اضافه کرد: کارگاه های بزرگ صنایع دستی شهرستان چرام اشتغال زایی 80 نفری را محقق نموده است.

باقری با بیان اینکه چهار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به این کارگاه ها اختصاص داده شده است اظهار کرد: تحقق فراوری و اشتغال پایدار، توسعه صنایع دستی با تکیه بر ارائه تسهیلات ارزان قیمت و رشد اشتغال مناطق شهری به ویژه مناطق روستایی با تکیه بر ظرفیت های استان هدفگذاری شده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2129

به "3 کارگاه بزرگ صنایع دستی در شهرستان چرام افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کارگاه بزرگ صنایع دستی در شهرستان چرام افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید