شروع پروژه مستند نفس در جنگل های هیرکانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از شروع پروژه فیلم مستند نفس با موضوع جنگل های هیرکانی اطلاع داد.

شروع پروژه مستند نفس در جنگل های هیرکانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه با اعلام این خبر گفت: ثبت جنگل های هیرکانی در فهرست میراث جهانی یونسکو فرصت خوبی برای شناخت هرچه بیشتر ظرفیت عظیم این فسیل زنده است.

او اضافه نمود: در این میان فرصت خوبی در اختیار هنرمندان قرار گرفته تا جذابیت های این جنگل ها را در رشته های مختلف هنری تجربه نمایند.

فرزانه با اشاره به ظرفیت های فراوان هنر سینما و تلویزیون گفت: ساخت مستند نفس می تواند آغاز خوبی برای معرفی جنگل های هیرکانی باشد.

او افزود: برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره های فیلم و عکس در این خصوص ادامه دارد.

مستند نفس به کارگردانی داود محمدی و معصومه قاسمی روایت جوانی است که در جریان اجرای یک تئاتر، در قالب محیط بان ایفای نقش نموده و هنوز با گذشت سال ها از این اجرا، همچنان او خود را یک محیط بان می داند و همراه و همنفس با درختان جنگل شده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3183

به "شروع پروژه مستند نفس در جنگل های هیرکانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروژه مستند نفس در جنگل های هیرکانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید