عبور 3 بازیکن استقلال از مرز هزار دقیقه بازی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک مقابل آلومینیوم به دست نیاورد، اما باوجود این مساوی باز هم در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است.

عبور 3 بازیکن استقلال از مرز هزار دقیقه بازی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در این بازی هم تیمش را با همان آرایشی به میدان فرستاد که در ملاقات گذشته راهی میدان نموده بود، با این تفاوت که به جای محمدحسین مرادمند محروم، محمد دانشگر را در ترکیب اصلی قرار داده بود.

سیاوش یزدانی که یکی از مدافعان خوب این فصل فوتبال ایران است تنها 13 دقیقه از تمام بازی های این فصل آبی پوشان را از دست داده تا با 1157 دقیقه حضور در میدان پر کارترین بازیکن تیمش تا خاتمه هفته سیزدهم باشد. یزدانی در دقیقه 77 ملاقات مقابل تراکتور در هفته سوم جای خود را به عارف آقاسی داد و این مورد تنها دقایقی بود که او برای تیمش بازی ننموده است.

پس از یزدانی، مهدی مهدی پور با 1025 دقیقه حضور در میدان پر کارترین بازیکن است. مهدی پور تنها اولین 45 دقیقه فصل (نیمه اول از هفته اول مقابل طرفدار) را از دست داد و پس از آن در تمام دقایق بازی استقلال در زمین حضور داشت تا دومین بازیکن پر کار استقلال و یکی از 3 بازیکنی باشد که بالای هزار دقیقه در زمین حضور داشته اند.

جعفر سلمانی مدافع چپی که اولین سال حضورش در استقلال را سپری می نماید و با 3 گل دومین گلزن برتر تیمش است نیز سومین بازیکنی است که بالای هزار دقیقه در زمین حضور داشته است. مقدار دقایق حضور این مدافع چپ پا 1008 دقیقه است تا او با این آمار سومین بازیکن پر کار آبی پوشان در لیگ برتر باشد.

برای استقلال در این فصل از رقابتهای لیگ برتر 26 بازیکن به میدان رفته اند که یزدانی به همراه مهدی پور و سلمانی پر کارترین بازیکنان هستند و این سه نفر تنها بازیکنانی هستند که در تمام هفته ها به میدان رفته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7607

به "عبور 3 بازیکن استقلال از مرز هزار دقیقه بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور 3 بازیکن استقلال از مرز هزار دقیقه بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید