قائدی: تمام فکر و ذکرمان قهرمانی است، از نیمکت نشینی ناراحت نبودم

به گزارش نوای پرنده پارسی، بازیکن تیم فوتبال امید گفت: تمام فکر و ذکر اعضای تیم امید قهرمانی در مسابقات فوتبال بازی های آسیایی است و امیدوارم به هدفمان نیز برسیم.

قائدی: تمام فکر و ذکرمان قهرمانی است، از نیمکت نشینی ناراحت نبودم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدی قائدی بعد از برتری 3 بر صفر ایران برابر کره شمالی گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. برد خیلی شیرینی بود چون با نتیجه 3 بر صفر برنده شدیم. کره شمالی در بازی اول خیلی خوب بازی نموده بود و بررسی ما نشان می داد که بازی سختی داریم. با دستورات کادرفنی، آنها نتوانستند یک توپ هم روی دروازه ما بیاورند.

وی درخصوص حضور خود به عنوان بازیکن جایگزین در نیمه دوم، مطرح نمود: این نظر کادرفنی بود. به هر حال بین دیدار با عربستان و کره شمالی فقط 2 روز فاصله بود و به همین خاطر من از نیمه دوم وارد زمین شدم. دیدید که خدا را شکر به زمین آمدم و یک گل هم زدم و آن چیزی که مربیان می خواستند را در زمین اجرا کردم.

بازیکن تیم فوتبال امید گفت: قبول دارم که گلم کمی شانسی بود. به هر حال خواست خدا بود و خدا را شکر می کنم. انشاالله در بازی های بعدی گل می زنم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد.

قائدی در ادامه بیان داشت: اصلا از نیمکت نشینی ام ناراحت نبودم. ما همه یک تیم و همدل هستیم. درست است که بازیکن استقلال هستم اما این دلیل نمی گردد که همیشه فیکس باشم.

وی در سرانجام گفت: فقط به قهرمانی فکر می کنیم و همه بازیکنان فکر و ذکرشان همین است و انشاالله به هدفمان می رسیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 78

به "قائدی: تمام فکر و ذکرمان قهرمانی است، از نیمکت نشینی ناراحت نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی: تمام فکر و ذکرمان قهرمانی است، از نیمکت نشینی ناراحت نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید