گسترش و ادامه درگیری ها در فیلادلفیای آمریکا

به گزارش نوای پرنده پارسی، در پی کشته شدن یک جوان سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس این کشور، ناآرامی ها در شهر فیلادلفیا برای سومین شب متوالی ادامه یافت.

گسترش و ادامه درگیری ها در فیلادلفیای آمریکا

به نقل از تلویزیون راشا تودی، تظاهرات و درگیری در سومین شب متوالی در شهر فیلادلفیا آمریکا ادامه داشت.

حاضران در این تظاهرات که در اعتراض به کشته شدن والتر والاس جونیور سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس آمریکا برگزار گردید با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار به این اقدام اعتراض کردندو به نیرو های پلیس حمله ور شدند.

در این حال پلیس شماری از معترضان را بازداشت کرد و مورد ضرب و شتم قرار داد.

این تظاهرات در حالی برگزار گردید که در این شهر مقررات منع رفت و آمریکا اعلام شده بود. شماری از نیرو های پلیس هم زخمی شدند.

فیلادلفیا از روز دوشنبه شاهد اعتراضات گسترده به قتل این جوان سیاه پوست توسط مأموران پلیس بوده است، به طوری که تام ولف فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیا مجبور به اعزام نیرو های گارد ملی برای یاری به مهار اعتراضات شده است.

شهردار و رئیس اداره پلیس فیلادلفیا اعلام کردند که تحقیقات درباره این حادثه شروع شده است. ماموران پلیسی که نقش مستقیمی در این تیراندازی داشته اند، تحت بازپرسی قرار می گیرند. فیلم حادثه روز دوشنبه نشان می دهد هر دو مامور پلیس چندین گلوله به سوی مرد سیاه پوست شلیک می نمایند.

پلیس می گوید ماموران هنگامی به سوی او شلیک کردند که با چاقو به سمت آن ها در حرکت بود و از انداختن چاقو امتناع کرد. اعضای خانواده والاس اعلام کردند که او از بیماری روانی شخصیت دو قطبی رنج می برده و در حقیقت آن ها با تلفن به شماره اورژانس، درخواست اعزام آمبولانس و پزشک امداد نموده بودند، اما پلیس پیش از آمبولانس به صحنه رسید. ، باشگاه خبرنگاران

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5417

به "گسترش و ادامه درگیری ها در فیلادلفیای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش و ادامه درگیری ها در فیلادلفیای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید