9 بوستان شهری سمنان در دست ساخت است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: 9 بوستان در شهر سمنان در دست ساخت وجود دارد که ساخت آنها در افزایش چشمگیر فضای سبز این شهر مؤثر است.

9 بوستان شهری سمنان در دست ساخت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سید محمد قاسمی سه شنبه 17 دی ابراز داشت: با تکمیل 9 بوستان در شهر سمنان حدود 60 هزار مترمربع به فضای سبزی شهری افزوده می گردد.

وی اعلام کرد: توسعه فضای سبز و حفظ سرانه هر شهروند در اولویت کاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان واقع شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان ادامه داد: اکنون 360 هکتار فضای سبز ناخالص در شهر سمنان وجود دارد و سرانه ناخالص فضای سبز در این شهر به ازای هر نفر 17 مترمربع است.

قاسمی توضیح داد: سرانه خالص فضای سبز در شهر کویری سمنان به ازای هر شهروند در حدود 10. 5 مترمربع است و باوجود شرایط آب و هوایی این میزان سرانه فضای سبز قابل دفاع و مطلوب است.

وی گفت: باز پیرایی فضای سبز یکی از مطالبه های مردمی است که شهرداری سمنان این مطالبه را در اولویت کاری خود قرار داده و بر اساس طرح جامع فضای سبز در حال پیگیری مطالبه مردمی است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان اعلام کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان تا انتها آذرماه سال جاری 20 هزار اصله نهال و 25 هزار گلدان به منظور زیباسازی فضای شهری در سه مرکز فعال فراوریات گیاهی شهرداری سمنان فراوری نموده است.

قاسمی گفت: مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در تسهیل و تسریع بازپیرایی و توسعه فضای سبز در شهر سمنان مؤثر است و سال گذشته با مشارکت مردمی پنج هزار اصله درخت در این شهر کاشته شد.

165 بوستان بزرگ و محلی در حال حاضر در سمنان وجود دارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3545

به "9 بوستان شهری سمنان در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 بوستان شهری سمنان در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید