خبرنگاران 105 دستگاه لوازم خانگی به زلزله زدگان سراب و میانه اهدا شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: 65 دستگاه یخچال و 40 دستگاه اجاق گاز به زلزله زدگان سراب و میانه اهدا شد.

خبرنگاران 105 دستگاه لوازم خانگی به زلزله زدگان سراب و میانه اهدا شد

محمدرضا هنربر روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در ادامه یاری های خداپسندانه مردم به زلزله زدگان این مناطق، کارمندان بانک سپه در سراسر کشور و آذربایجان شرقی از محل حقوق و حق مرخصی کارمندان خود این تعداد لوازم خانگی را اهدا کردند.

وی اضافه کرد: ارزش این لوازم خانگی 500 میلیون تومان است که به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده سراب و میانه که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند، اهدا شد.

به گزارش خبرنگاران، مقارن ساعت 2 و 17 دقیقه بامداد آدینه 17 آبان ماه سال 1398 زمین لرزه ای به بزرگی 5.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان های میانه و سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند.

بر اثر وقوع این زمین لرزه پنج نفر در روستای ورنکش شهرستان میانه جان خود را از دست دادند و حدود پنج هزار واحد مسکونی هم بین 10 تا 100 درصد آسیب دید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6368

به "خبرنگاران 105 دستگاه لوازم خانگی به زلزله زدگان سراب و میانه اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 105 دستگاه لوازم خانگی به زلزله زدگان سراب و میانه اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید